۶

سلام دوستان

چطورین جیگرا؟

جونم براتون بگه کههههههه اول می خوام در مورد سیستم سفارش دادن جنسا واستون یه کوچولو توضیح بدم : وقتی یه نفر به من می گه فلان جنسو می خوام من زنگ می زنم انبار و لیست سفارشامو می خونم ولی متاسفانه خیلی از جنسا هست که موجود نیست . - شرکتای آرایشیه دیگه توی گمرک موش می دونند تا جنسای اوریف لیم خرد خرد وارد بشه و با مشکل مواجه بشه - از طرفی وقتی من امروز سفارش می گیرم .سفارشم فردا آماده است و باید برم تحویل بگیرم و تا جنسمو تحویل نگرفتم نمی تونم دوباره سفارش بزارم. اینه که یک روز در میون می تونم سفارش بزارم.واسه همین ممکنه بعضی از جنسا دیر به دست مشتری برسه . و این یکی از مشکلاته این کاره .  

 

** هلی جون شرمنده هنوز جنساتو گیر نیاوردم ولی سعی می کنم زودتر گیرشون بیارم. 

 

 

1- پنکک و فیس پرایمر .  

 توضیح : فیس پرایمر یه لوسیون هست که زیر آرایش می زنن تا ماندگاری آرایش بیشتر بشه. 

 

2- رژ لب حجم دهنده  ( که تعریفشم از دوستام شنیدم ) 

 

پ ن : من امروز دارم می رم شرکت . اگه کسی دوست داره بیاد با من تماس بگیره. 

بوس بوس

۵

سلام دوستای گلم 

احوالتون خوب بیده ؟  

 

 دیروز کلاس داشتم . کاتالوگو با خودم برده بودم. واسم جالب بود که چند تا از بچه ها از این مارک استفاده کرده بودن و خدا رو شکر راضیم بودن. 

یکی از بچه ها از کانسیلر پوشاننده جوش ها خیلی تعریف کرد. گفتم امروز اینو واستون معرفی کنم. 

 

۱- کانسیلر تاپ سیکرت ویژن ( پنهان کننده جوش ها ) 

 

پنج شنبه با دوستم رفتیم یه سری جنس تحویل گرفت. خط چشم ماژیکیشم خریده بود. من خیلی خوشم اومد. هم کار باهاش راحته . هم به هیچ وجه پخش نمی شه. من روی دستم امتحان کردم. بعد سعی کردم پاکش کنم. اصلا پخش نشد فقط کم رنگ شد. خیلی خوشم اومد. 

 

۲- خط چشم  ماژیکی    ( قیمت ۸۵۰۰ تومان ) 

 

یه ژل و قلم هست برای خشک کردن جوش. اینم دوستم تعریف می کرد.  

 

۳- ژل و قلم خشک کردن جوش. 

 

پ ن ۱ : گیتی جان توی کامنت دونی هم جوابتو دادم. این مارکو نمی تونی توی بازار پیدا کنی چون فقط شخص به شخص ویزیت می شه. 

 

پ ن ۲ : اون ریمل دو سره رو خریدم. عالی بود. خیلی مژه رو بلند می کنه. 

 

بعدا نوشت : برای شمیم جان رژ گونه استیکی

سلام دوستام  

خوفین ؟ 

 

امروز ۲ محصول واسه معرفی آوردم : 

 

۱- کرم ضد باز شدگی پوست ( طبق سفارش گیتی جون ) 

 

توضیحات--> کرم ضد بازشدگی پوست :کرم روزانه که به طور مشهودی بازشدگی های پوست را کاهش می دهد و در عین حال پوست را مرطوب می کند.سفتی پوست و قابلیت ارتجاعی را بهبود می بخشد و پوست نرم و صاف می شود.هر روز صبح و شب پوستتان را با این کرم ماساژ دهید. حجم : ۱۵۰ میلی لیتر  قیمت : ۱۶۰۰۰ تومان 

۲- ست ضد چروک خودش توصیه کرده بالای 35 سال استفاده کنن.  

 

۳- ست ضد چروک 2  

 

۴- ست ضد چروک ( این بالای 25 سال هستش فکر کنم واسه ماها بهتر باشه ) 

 

۵- لوسیون برنزه کننده برای الهام جون  

 

۶- کرم دور چشم

 

 

 

 

پ ن : دوستان این کار پورسانتش ۲۳٪ می باشد :دی همینجوری گفتم که بدونین ((: