عکس + کاتالوگ

 سلام دوستای گلم 

من عکسارو آوردم   

۱-فقط بهم بگین از چه سایتی واسه آپلود استفاده کنم . 

۲- حجم کاتالوگ ۵ مگا بایته اگه کسی می خواد آدرس ایمیلشو بده واسش میل می کنم. 

بوس بوس  

 

اضافه شد: ( همشون قیمتم دارن )

 

۱- رژ لب فیوچر  

 

۲- رژ لب جوردانی گلد 

 

۳- 3 تا رژ لب خوشمل

 

4- رنگای رژ لبا :  *  و *  و * و *  و * و *    ---> اینجا یه توضیحی بدم :این شش تا رنگ مربوط به تصویر شماره 3 هست . ستاره اول رنگای رژ لب سمت چپ تصویره که قیمتش 8200 تومن هستش. سه تا رنگ دم مربوط به رژ لب سمت راست تصویره که قیمتش 7500 تومن هست  و دو تا رنگ آخر مربوط به رژ لب وسطیه تصویر هست که قیمتش 6800 هسته است :دی 

 

 

۵- ریمل دو سره ( خودم از این سفارش دادم و امروز می رم می گیرم. خبر خوب و بدیشو حتما بهتون می دم ) 

 

توضیح : دیروز کاتالوگو بردم به چندتا از بچه ها نشون دادم. یکیشون تا کاتالوگو دید گفت من همه لوازم آرایشم از این مارکه و خیلی راضیم. 

راستش خودم تعریفی نمی کنم چون هنوز به جز کرم دستش چیز دیگه ای رو استفاده نکردم.

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ

طنین برای منم میل کن ببینم
ولی قبلا تعریف محصولاتشو شنیدم
حالا به شهرستانم می فرستید؟؟؟؟؟؟؟؟
دیییییییییییییییییییییییییی

خب آدرستو بده جیگرم
بعله که می فرستیمم

هلیا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام عزیزم ایمیلمو میدم بهت والا سایتش فرق نمی کنه هرکدوم که راحت تری

اوکی عزیزم

الهام چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام.من دوس دارم بیشتر در مورد محصولاتش بدونم.اگه ممکنه واسه من کاتالوگو بفرستید.ممنون.

حتما عزیز

الهام چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ

دوباره سلام.اگه از محصولات پوستی شروع کنی فک کنم بهتر باشه :D
اگه محصولی برای برونز کردنم داره معرفی کنی ممنونن میشم.

چشم (:

گوش مروارید چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ http://gooshmorvarid6063.persianblog.ir/sghl ll, wfp fodv

سلام طنینی ممکنه واسه من میل کنی
sheytooonak_81@yahoo.com
محصولات رو به شهرهای دیگه هم میتونی بفرستی؟

سلام خانومی
آره عزیزم حتما میل می کنم
واسه پست هم فکر می کنم بتونم بفرستم گلم
اگه خریدت خوب باشه :دی

هلیا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

http://www.freezpic.com/
اینم یه ادرس

خیلی مرسی عزیزمممممم

دسپینا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ http://marii.persianblog.ir

سلام عزیزم
من راجع به کرم برنز کنندت سوال داشتم راستش نوشته هاش خیلی ریزن نشد بخونم.بعد از استفادش باید در معرض آفتاب باشی یا...ممنون میشم کمکم کنی

سلام گلم
توضیحشو واست می نویسم :
برنزه کردن تدریجی برای ۳۶۵ روز :مرطوب کننده بدن برنزه کننده و سفت کننده پوست همراه با عامل برنزه کننده پوست که ثابت شده ظرف ۵ روز به پوست رنگی طبیعی و یک دست می دهد.
ترکیب سفت کننده قوی که باعث تقویت قابلیت ارتجاعی و سفت شدن پوست می شود.
به نظرم نیازی نیست بری تو آفتاب بخوابی عزیز.

foroogh چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ

Salam.khoobin?mishe address e daghighe daftaro bedid?baraye kharid bayad biyaym unja?man tablighe in marko too ruznameye salamat didam va shadidan moshtagham emtehanesh konam

سلام فروغ جان
دفتر فقط برای تست کردن هست برای خرید باید به یکی از مشاورای فروش سفارش بدی.
که من واست سفارش می دم جنسو می گیرم و بعد باهات قرار می زارم بیای جنسو تحویل بگیری.
واست میل می زنم هم کاتالوگو می فرستم هم شمارمو می دم که با هم در تماس باشیم

بیتا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ق.ظ

باسلام
من چند وقته میخواهم یه کاری را برای خودم شروع کنم که بخاطر شرایطم نمتونم کارمند اداره بشم گفتم بیایم واین کار ازمایش کنم ایا من میتوانم این کار برای خودم شروع کنم اولا باید ازکجا شروع کنم لطقا راهنمایی ودر صورت امکان برایم کاتالوک هم بفرستید ممنون میشم خانمی چند وقت نبودی لطقا جواب سریع بده هزینه ها را هم بگویید باسپاس فراوان

سلام بیتا جان
معلومه که می تونی شروع کنی.من امروز دارم می رم دفتر سید خندان می تونی تو هم بیای اگرم نمی تونی امروز بیای واسه یه روزه دیگه با هم هماهنگ می کنیم.
هزینه اش واسه عضو شدن ۱۵۵۰۰ تومان هستش.مدارکم کارت ملی و یه دونه قبض تلفن می خواد ( واسه چک کردن کد پستی ) واست میل می زنم. شمارمم واست می فرستم که با هم در تماس باشیم
بوس بوس

مجتبی ( وروره گیـــــس ) یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ http://ververehgis.blogfa.com

سلام

اگه ممکنه برای منم کاتالوگ رو ایمیل کنید

از وبلاگتون استفاده می برم ..

به تازگی مشاور شدم ، هنوز اوله راهم :)

سلام دوست عزیز
حتما می فرستم
البته من کاتالوگ جدید رو ندارم فعلا
موفق باشین

lale دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ب.ظ

اگه زحمتی نست لطفا برای من هم میل کنید.خیلی ممنونم.

هر وقت به دستم رسید چشم

لیلی چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ

اگه میشه برا من هم کاتالوگ رو ایمیل کنید ممنونتم
l.parvizi63@yahoo.com

آزاده سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ

نونوشی جون سلام. این مارک ها رو ما میتونیم سفارش بدیم پستی؟ آخه من تهران نیستم و از این محصولات میخواستم.هزینه پستیشو هم میفرستم.میشه؟

مهشید چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ق.ظ

میشه لطفا برای من هم میل کنید؟خیلی ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد