۱۶

روتین مراقبت از پوست شب ( قبل از خواب ): 

 

۱) محلول شستشوی چشم    

*: مواکدا به هیچ وجه شیر پاک کن به دور چشمتون نزنید . حتما از محلول شستشوی چشم استفاده کنید. 

 

آبیه برای آرایش واتر پروف ِ . سبزه هویجوریه ! :دی روی سبزه نوشته ۳در۱ یعنی هم برای چشمه هم لب و هم صورت آماااااااا توصیه می شه که کلا از محصولاتی که چند کاره ان کمتر استفاده بشه . چون از هر ماده ای یه دُز ضعیفی داره و اثرش کمتره.  

 

۲) شیر پاک کن 

 

۳) محلول شستشوی صورت 

 

۴) تونر 

 

۵) کرم شب 

 

۶) کرم زیر چشم 

 

که اینا هم مثل روتین روزانه بر طبق سن و نوع پوست انتخاب می شه. 

 

یه توضیح : در مورد اسکراب و ماسک برای مراقبت بیشتر از پوسته که هفته ای ۱ الی ۲ بار استفاده می شه. 

اسکراب رو باید روی پوست ِ نمناک و تمیز بصورت دورانی مالید . ( نباید زیاد ماساژ بدیم ) و بعد از ۱۰ دقیقه بشوریم. 

ماسک رو باید روی پوست ِ خشک و تمیز بمالیم و بعد از ۱۰ دقیقه بشوریم. 

 

امیدوارم به دردتون بخوره . (:

نظرات 8 + ارسال نظر
باتو یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

من عاشق این محلول شستشوی صورت و کرمهای روز و شبشم

نازی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام خیلی ممنون بابت اطلاعاتی که ارائه میدین
یه خواهشی داشتم
میشه کاتالوگو برام ایمیل کنین؟؟؟
و یکی هم اینکه به شهرستان هم جنس میفرستین؟

خواهش می کنم خانومی قابلی نداشت
آره می فرستیم البته هزینه پست به عهده خودتونه (:

مریم و سعید و سروش زیر یک سقف سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

تو دیونه رفتی یه شب بی نشونه
تو خواستی که قلبم پریشون بمونه
واست گریه ی من دیگه بی امونه
دل از درد عشقم یه دریای خونه
می خوام با تو باشم ، می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه
ولی نازنینم . چگونه چگونه . چگونه چگونه

من از سبزه سبزم ،ولی خسته خسته
من از شهر عشقم ،ولی دل شکسته
می گفتم یه ابری ، یه هم رنگ بارون
یه بارون رحمت ، واسه سبزه زارون
می خوام با تو باشم ، می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه
ولی نازنینم . چگونه چگونه . چگونه چگونه

می خواستم بگم من که عاشق ترینم
تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی

می خواستم بگم من که عاشق ترینم
تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی . تو فرصت ندادی
حقیقت چه تلخه . چه تلخ شکستن
حقیقت همینه که رفتی تو بی من
که رفتی تو بی من

من از سبزه سبزم ،ولی خسته خسته
من از شهر عشقم .ولی دل شکسته
می گفتم یه ابری ، یه هم رنگ بارون
یه بارون رحمت ، واسه سبزه زارون
می خوام با تو باشم ، می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه
ولی نازنینم . چگونه چگونه . چگونه چگونه

نازی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

من شنیدم که محصولات این مارک تماما گیاهی ان . درسته؟؟؟ مزیتش اینه؟

ممنونم بابت میل

آره عزیزم درسته (:

[ بدون نام ] یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام
من خ.دم کاتالوگ محصولات رو دارم . فقط نمیدونم چجوری باید اونایی که می خوامو سفارش بدم !

هر کدوم رو می خواین به من بگین واستون سفارش می دم و به دستتون می رسونم

[ بدون نام ] دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
من کدای ۱۲۷۹۰و ۱۲۵۶۶رو میخوام . در ضمن یه چیزی که برا جای جوش بدرد بخوره ام میخوام اما نمیدونم چی خوبه ! ممنون میشم راهنماییم کنی !:)
این سفارشاروخودم بایدبیام بگیرم ازت دیگه ؟

عزیز شما اصلا خودتو معرفی نکردیااااا (:
من چککار کنم حالا ؟ :دی
واسه جای جوش کانسیلر دو کاره صفحه ۱۴ و کانسیلر صفحه ۲۴ و قلم هاید اند تریت صفحه ۵۱ و استیک پاک کننده تی تری صفحه ۵۲ خوبه :دی
هر کدومو خواستی بهم بگو گلم
واسه تحویلشم می تونیم یه جا که به مسیر هردومون نزدیک باشه قرار بزاریم . (:
ولی اول خودتو معرفی کن عزیزم (:

فرناز سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

میشه لطفا قیمت لوازم آرایش ها رو هم بذارین.

عزیزم همه چیزایی که گذاشتم قیمت داره که! (: اگه خواستی بگو کاتالوگو واست میل کنم

آرزو چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام

میشه راجع به طریقه استفاده از قلم دور چشم(روزی چند بار . چه موقع و نحوه ی مالیدنش) برام توضیح بدین

قلم دور چشم همون کار کرم دور چشم رو انجام می ده.
صبح و شب روی پوست تمیز باید استفاده بشه .
به آرامی از گوشه بیرونی چشم به صورت ضربه ای می زنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد