۵

سلام دوستای گلم 

احوالتون خوب بیده ؟  

 

 دیروز کلاس داشتم . کاتالوگو با خودم برده بودم. واسم جالب بود که چند تا از بچه ها از این مارک استفاده کرده بودن و خدا رو شکر راضیم بودن. 

یکی از بچه ها از کانسیلر پوشاننده جوش ها خیلی تعریف کرد. گفتم امروز اینو واستون معرفی کنم. 

 

۱- کانسیلر تاپ سیکرت ویژن ( پنهان کننده جوش ها ) 

 

پنج شنبه با دوستم رفتیم یه سری جنس تحویل گرفت. خط چشم ماژیکیشم خریده بود. من خیلی خوشم اومد. هم کار باهاش راحته . هم به هیچ وجه پخش نمی شه. من روی دستم امتحان کردم. بعد سعی کردم پاکش کنم. اصلا پخش نشد فقط کم رنگ شد. خیلی خوشم اومد. 

 

۲- خط چشم  ماژیکی    ( قیمت ۸۵۰۰ تومان ) 

 

یه ژل و قلم هست برای خشک کردن جوش. اینم دوستم تعریف می کرد.  

 

۳- ژل و قلم خشک کردن جوش. 

 

پ ن ۱ : گیتی جان توی کامنت دونی هم جوابتو دادم. این مارکو نمی تونی توی بازار پیدا کنی چون فقط شخص به شخص ویزیت می شه. 

 

پ ن ۲ : اون ریمل دو سره رو خریدم. عالی بود. خیلی مژه رو بلند می کنه. 

 

بعدا نوشت : برای شمیم جان رژ گونه استیکی

نظرات 4 + ارسال نظر
باتو شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

عزیزم چون محصولات آرایشیش یه کمی گرونه بیشتر روی شوینده ها و کرمها کار کن . کرم انرژی زاش و کرمهای شبش و فومهاش عالین .

مرسی از رهنماییت گلم

شمیم شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

طنین جان من قبلا از یکی از دوستهام که این محصولات رو میفروخت رژگونه توپی شو خریدم. جوردانی گلد. راضی هم هستم خیلی خوبه. اما توی کاتالوگش یه رژگونه استیکی بود که اون موقع نداشتنش. هنوز هم خودت عکسشو نذاشتی اگر ممکنه درموردش برام توضیح بده و اینکه من پوستم یه کم چربه آیا اون رژگونه چربه یا فرقی نمی کنه ؟ اگر کارخونه داره من می خوام سفارش بدم :)

سلام خانومی
عکسشو واست می زارم ببین همینه یا نه ؟
اگه همینه باید بگم که خیلی کمیابه . من ۲ سری سفارش گذاشتم نداشتنش.
ولی توی برنامه ام هست که اگه پیدا بشه حتما بگیرمش.در مورد چربی پوستت فکر نمی کنم مشکلی داشته باشه
اگر دلت خواست آدرس ایمیلتو بده من کاتالوگو واست میل کنم. تا بقیه محصولاتشم ببینی گلم

شمیم شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

مرسی از توضیحت عزیزم. ایمیلمو گذاشتم ممنون از زحمتی که می کشی بابت کاتالوگ :*

خواهش گلم قابلی نداشت

شمیم شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

مرسی طنین جان بله همین رژگونه رو می گم... پس کمیابه... اگر اومد توی کارخونه و خواستی برای خودت بگیری به من هم یه خبری بده یا همینجا بنویس تا من هم سفارش بدم... اینجا رو چک می کنم حتما...

اوکی حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد