سلام دوستام  

خوفین ؟ 

 

امروز ۲ محصول واسه معرفی آوردم : 

 

۱- کرم ضد باز شدگی پوست ( طبق سفارش گیتی جون ) 

 

توضیحات--> کرم ضد بازشدگی پوست :کرم روزانه که به طور مشهودی بازشدگی های پوست را کاهش می دهد و در عین حال پوست را مرطوب می کند.سفتی پوست و قابلیت ارتجاعی را بهبود می بخشد و پوست نرم و صاف می شود.هر روز صبح و شب پوستتان را با این کرم ماساژ دهید. حجم : ۱۵۰ میلی لیتر  قیمت : ۱۶۰۰۰ تومان 

۲- ست ضد چروک خودش توصیه کرده بالای 35 سال استفاده کنن.  

 

۳- ست ضد چروک 2  

 

۴- ست ضد چروک ( این بالای 25 سال هستش فکر کنم واسه ماها بهتر باشه ) 

 

۵- لوسیون برنزه کننده برای الهام جون  

 

۶- کرم دور چشم

 

 

 

 

پ ن : دوستان این کار پورسانتش ۲۳٪ می باشد :دی همینجوری گفتم که بدونین ((:

نظرات 4 + ارسال نظر
گ پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ب.ظ

مرسی طنین جونی باید حتما بگگیرمش . سفارش که فک نکنم بتونم بدم اما همه چیشو یادداشت کردم که استفادش کنم.حتما میام میگم چطوری بوده.
بوس

خانومی این جنسو توی بازار نمی تونی پیدا کنی.حتما باید به یکی از مشاورای فروش سفارش بدی. (:

شایلین جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ق.ظ http://shaylinbanoo.persianblog.ir

سلام عزیزم. اتفاقن من خیلی توی فکر این محصول بودم. یه سری رژ و ...میخوام . میشه کاتالوگ برام بفرستی؟

بله شایلین عزیز حتما

مرمر شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 ق.ظ http://marmar353.blogfa.com

مرسی

خواهش می کنم ولی بابت چی ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ب.ظ

ببخشید میشه لطفا راجع به طرز استفاده برنز کننده توضیح بدین ؟!! چند بار باید زد؟! چند روز؟ و چه مدت رنگش میمونه ؟!!!

قبل از استفاده حتما دستتونو چرب کنین تا دستتونم برنزه نشه (: روی پوست خشک و تمیز باید استفاده بشه . هرروز . بعد از ۵ روز یه مقدار پوستتون تیره می شه مسلما دائمی نیست و تا وقتی استفاده می کنین تیرگی پوستتون وجود داره . اگه استفاده رو قطع کنین پوستتون به رنگ قبلیش بر می گرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد