۱۲

سلام  

 امروز می خوام  شامپو بهتون معرفی کنم. 

شامپو ضد پیری که تارهای نازک مو را تقویت می کند .  

در ۳ مرحله : 

۱- شامپو : شامپوی لطیفی که موهای مسن را تمیز می کند و به آن حجم می دهد.  

۲- نرم کننده : نرم کننده تغذیه کننده قوی که از پیر شدن بیشتر موهای مسن جلوگیری میکند. 

 ۳- ماسک موی ضد پیری :ماسک موی غنی برای رطوبت رسانی و احیای موهای مسن 

 

۱  و   ۲ 

 

پ ن ۱ : توی توضیحاتش نوشته برای افراد بالغ . فکر می کنم منظورش از ضد پیری این نیست که فقط افراد مسن حق استفاده دارند. ولی چون ضعیف شدن و نازک شدن موها توی افراد مسن بیشتره نوشته ضد پیری.  

پ ن ۲ : دیروز که با یکی از دوستام صحبت می کردم . تصور کرده بود که فقط کسایی که تهران هستن می تونن مشاور فروش بشن . نه دوستان همچین چیزی نیست . هر کسی  توی هر شهری که باشه می تونه مشاور فروش بشه . شرکت جنساشو واسش پست می کنه.

نظرات 9 + ارسال نظر
شمیم چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ب.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

طنین جان من دو تا چیز می خوام سفارش بدم می خوام زحمت بکشی ببینی موجود هست ؟ فکر می کنم سه شنبه بتونم بیام بگیرم ازت عزیزم. گفته بودی محدوده فردوسی هستی نه ؟ می تونم بیام فردوسی اگر اونجا هستی خانومی :)
۱- خط لب رید مای لیپز رنگ پوست پیازی
۲- لاک ناخن فرنچ مانیکور رنگ صدفی

اگر موجود بود بگو که با هم قرار بذاریم عزیزم. یه زحمتی هم برات داشتم. می شه لطف کنی بپرسی ببینی اون رژگونه استیکی رو موجود دارند یا نه ؟ اگر آورده بودند من رنگ هلویی اش رو می خوام. منتظر خبرت هستم مهربون :*

خواهش گلم حتما.
آره عزیزم فردوسی هستم .
خط لب رید مای لیپز رو صورتیشو من خریدم خیلی خوشرنگه زیادم پررنگ نیست . حالا بار هر جور خودت صلاح می دونی.
لاکم چشم می پرسم خبرشو می دم.
رژ گونه استیکی خانومی مدته زیادیه که موجود نیست چون تقاضاش بالاست ولی حالا باز واست پی گیری می کنم ببینم از جای دیگه می تونم واست گیر بیارم (:
بوس بوس

شمیم پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

طنین گلم قبلا زحمت کشیدی و کاتالوگ رو برام فرستادی :) ببخشید اگر کد ها رو ننوشتم آخه خوب نمی تونستم بخونم ترسیدم اشتباه بشه برای همین اسم رنگ رو نوشتم :)
خط لب صورتی یه دونه بزرررررگ دارم تموم هم نمی شه :(( اما اون پوست پیازی رو خیلی وقته دنبال یه همچین رنگی هستم :) مرسی از مهربونی و راهنماییت :* منتظر خبرت هستم عزیزم.

اوکی عزیزم . شرمنده یادم رفته بود (:
باشه گلم پس همون پوست پیازی شو واست می گیرم .

شمیم شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

الان کامنتت رو دیدم عزیزم دستت درد نکنه خانومی :* میبینمت سه شنبه :X ساعت و جاش رو هم باهات هماهنگ می کنم. من میام همون میدون فردوسی. خوبه ؟ مثلا جلوی داروخانه رامین ؟ یا هر جا که راحت باشی :*

آره گلم میدون فردوسی خوبه
حالا دوباره هماهنگ می کنیم

شمیم دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

طنین جونم ساعت و مکان قرار سه شنبه رو امروز فیکس کنیم یا همون فردا خانومی ؟

فرقی نداره گلم
ببین امروزم می تونمااا هرجور تو راحتی
می خوای فردا ساعت ۴:۱۵ میدون فردوسی خوبه؟

شمیم دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

قربونت برم امروز نیستم خانومی :) فردا ساعت ۴:۱۵ خیلی عالیه. کجای فردوسی خوبه ؟ جلو همون داروخانه رامین یا هر جا که راحت باشی شما. من شال نارنجی سرم می کنم که بزنم توی چشم و معلوم بشم ! :ی

داروخانه رامین کجا بیده ؟ :دی
می گما دم بانک پارسیان خوفه ؟ دم باجه بلیط فروشی ؟ ساعت ۴:۱۵ می بینمت گلم
منم شال سرخابی می پوشم :دی

شمیم دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ب.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

طنین جان همین الان برنامه ام طوری شد که امروز هم می تونم بیام فردوسی. فکر می کنم امروز ولیعصر قرار وبلاگی دارید و ۵ باید اونجا باشی ... من ۴:۲۰ می تونم فردوسی باشم ... خوبه ؟ اگر امروز این کامنت رو خوندی و جواب دادی که میام :)

شمیم دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ب.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

امروز ساعت ۴:۲۰ دم بانک پارسیان ، البته اگر ببینی کامنتمو خانومی :) ببخشید اینقدر اذیتت کردم :(

حتما شمیم جونم
۴:۲۰ دمه بانک می بینمت گلم

شمیم دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

اخیش دیدی خیالم راحت شد :)
واقعا شرمنده ام که اینطوری اذیت شدی حالا علتشو برات می گم امروز :)

اصلنشم اذیت نشدم عزیزم *:

بهناز پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام.مشاوره های اوریفلیم فقط به فکر فروش محصولات هستند مثلا من حدود ۲ هفته پیش مقدار ۲۰۰:۰۰۰تومان خرید کردم که تو این سبد خرید من یک ادکلن گلیشر و مام اسندنت وشامپو برای ریزش مو وریمل ژله ای و...که این های بهتون گفتم اثلا؛ به درد من نمی خورن وبلا استفاده هستند.ریملی که خریدم تمام زیر چشمم رو سیاه میکنه بعد از مدتی که قیمتش۱۰۰۰۰تومان هست وادکلن هم اثلا؛زدن یا نزدنش فرقی نداره وخیلی چیزهای دیگه .من می خواستم بگم با اینکه من هزینه کردم ولی اثلا؛راضی نیستم.ولطفا بگید که به فکر رضایت مشتری باشند نه فروش محصولات.من این محصولات را از دایرکتور شرکت خریدم.و به من تضمین داد که اشتباه نمی کند

سلام دوست عزیز
من واقعا متاسفم که افرادی مثل فردی که این محصولات به شما فروختن هستن که قصد سوئ استفاده دارن.اگر من جای اون فرد بودم حتما به شما پیشنهاد می دادم تا از تخفیفات شرکت استفاده کنین.
در ضمن محصولاتی که براتون بلا استفاده بودن رو چرا خریداری کردین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد