۷

سلام دوستای جیگیلی خودم (: 

چطورین ؟  

 

امروز طبق تاکید دوست خوبم باتو می خوام از کرمای انرژی دهنده اوریفلیم بگم . 

 

۱- کرم انرژی دهنده برای پوست های مختلط تا چرب که رطوبت پوست را تنظیم می کند. 

 

۲- کرم و محلول انرژی دهنده برای همه پوست ها:  

 این کرم - محلول - روشن کننده با ویتامین c غنی شده . بلافاصله پوست را درخشان می کند و ظاهر طبیعی و سلامت را به آن باز می گرداند.

 

3- کرم دور چشم چند کاره

این کرم دور چشم سبک به وضوح پف دور چشم را کاهش می دهد.حلقه تیره دور چشم را روشن می کند کمپلکس حلقه D به کاهش پف زیر چشم و روشن شدن حلقه تیره دور چشم کمک می کند.عصاره روشن کننده دور چشم به محو شدن حلقه تیره کمک می کند. ( چقدر گفت حلقه تیره ! ((: ) 

  

شماره 1 و 2 رو باتو خیلی تعریف می کرد . گفتم بهتون پیشنهاد بدم.

شماره 3 رو خودم می خوام بخرم. هلی جان به دردت نمی خوره ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
عطر برنج شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ق.ظ http://atr.blogsky.com

فعال شدی طنینی!!!

((:

دزی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

من می خوام بیام ولی فکر نمی کنم فعلا بتونم
باهات هماهنگ می کنم

اوکی

شمیم شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

طنین جان من اون قلم hide & treat که خشک کننده و پنهان کننده جوش هست رو می خوام :)
اگر موجود هست بهم بگو که با هم قرار بذاریم :) مرسی :*

شمیم شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:34 ب.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

ببخشید طنین جان من چهارشنبه وقت دکتر دارم برای صورتم چون من جوش می زنم بهم گفته حتی بدون مشورت با من صابون هم نخر ، بذار من چهارشنبه برم اول ازش بپرسم و باهاش مشورت کنم بعد اگر مشکلی نبود میام سفارش م دم. باشه ؟ ببخشید توروخدا :)

اوکی عزیزم *:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد