۱۷

سلام سلام آی دوست جونا (: 

خوفین ؟ ما هم خوفیم میسی!   

بچه ها از اول سپتامبر کاتالوگ جدید میاد انقده خوشگلههههههه  یه عالمه جنسای جدیدم داره (: فعلا فقط یه دونه به مشاورا دادن .  

خببببببب ...

 skindividual  :

 

محصولات skindividual  همونطور که تو عکسم معلومه برای افراد 25 تا 35 ساله .  

برای حفظ لطافت جوانی و از بین بردن خطوط اولیه ایجاد شده و در واقع پیشگیری از ایجاد خطوط . 

نمی دونم قیمتاش توی عکس معلومه یا نه ؟ 

از راست به چپ : 

1 ) کرم روز قیمت : 20500 تومان 

2 ) کرم شب قیمت : 20500 تومان 

3 ) سرم چشم -برای شاداب کردن زیر چشم و حفظ آثار جوانی - قیمت : 15500 

4 ) محلول روز - کسایی که پوستشون چربه به جای کرم روز از سرم استفاده کنند - قیمت : 18500 

5 ) سرم اکسترا - برای تقویت اثر کرم روز و شب - قیمت : 18000  

 

پ ن مهم به درسای عزیز: درسا جون من لوسیون برنزه کننده و کرم بدنتو گرفتم . ولی متاسفانه رژ حجم دهنده صورتیش تا آخر ماه نمیاد. اگر می خوای اون یکی رنگشو واست بگیرم ؟ هر وقت خواستی می تونیم با هم قرار بزاریم تا خریداتو بهت برسونم گلم.

نظرات 17 + ارسال نظر
مونا چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام خسته نباشید
می خواستم ببینم درصد سودش برا کسیمه عضو شده از فروش محصول چقدره؟

سلام خانوم
۲۳ ٪ تخفیف مستقیمشه . یعنی شما اجناس رو با ۲۳٪ تخفیف می خری و با قیمت کاتالوگ می فروشی .
درآمد اصلیش درآمدی هست که شما از تیم فروشت می گیری .
اگر بازم سئوالی داشتی در خدمتم (: .

شمیم چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

سلاااااااام :*:*:*:*
من هم کاتالوگ جدید می خوام ! جنس های جدید هم می خوام تازه ! :)

الهی من قربون تو بشممممم حامی مهربون مننننننن *:*:
چشم بزار ۵ روز دیگه کاتالوگ می خرم حتما بهت می رسونم گلم *:

درسا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام
راست میگی یادم رفت خودمو معرفی کنم :)
اسمم که درساس و اون یکی وبلاگتو میخوندم همیشه !
خب حالا برا سفارش اونا بایدکارخاصی بکنم ؟
ضمنا علاوه براون دوتا یه دونه ام لوسیون برنزه کننده میخوام !ممنون !

سلام خانومی
خوشحالم از آشناییت (:
عزیزم من اول سپتامبر سفارش های جدیدمو می زارم فعلا دارم سفارشامو جمع و جور میکنم
من جنسارو تحویل می گیرم بعد باهات واسه تحویلش قرار می زارم
اوکی؟

مهسا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام من از خواننده های مخفی ( بی آزار :)) ) وبلاگت هستم ..طنین جان یک راهنمایی میخوام عزیز دلم میشه یک کرم با پوشش دهندگی خووب بهم معرفی کنی ؟ من پوستم خالهای ریز و لک داره ..میخووام کرم پودر بگیرم ..لورآل میگن خوبه ..خواستم از تو راهنمایی بخوام ..ممنون میشم تو و یا دووستای وبلاگیت کمکم کنن .
ضمنا از اینکه تا بحال نظر نذاشتم شرمنده :) دی

سلام مهسای عزیز
والا کرم پودر خوب نیدونم چی خوفه ؟ من خودم اوریفلیم رو خریدم راضیم دوستم .
خواهش می شه عزیزم

توکا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام عزیزم
اگر زحمت نمیشه من هم یه نسخه از کاتالوگ جدید رو میخوام
مرسی از لطفت

سلام عزیز
والا کاتالوگه جدیدو هنوز pdf شو ندارم
اگر گرفتم چشم

بغبغی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام من تازه می خوام عضو بشم اکه میشه از قضیه ی تیم فروش و زیردست و این چیزا برام بگو

سلام عزیز
اگر می تونی ایمیلتو واسم بزار

درسا چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام
ممنون .
من هرجاکه بگی و برات راحت تره میتونم بیام .
رژم همون رنگشو می خواستم .
بازم دستت درد نکنه !

عزیزم واست میل زدم

سیندخت پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ http://sindokhtane.blogfa.com

یه بار یه آقایی اومد توی اتوبوس قسمت خانوما نشست و محصولات اوریف لیم رو تبلیغ کرد! منم ترسو ازش ترسیدم! کارتشم پاره کردم! اما حالا می بینم که به نظر حرفه ی خوبی میاد! میشه بدونم چه جوری میشه اینکارو ادامه داد؟ میشه مراحلشو برام بگی شاید منم شدم همکارت؟!

((: چه باحال ((:
واست میل زدم گلم

هورمهر جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ http://Www.hooormehr.persianblog.ir

سلام، من تازه اینجا رو پیدا کردم، کلی سوال دارم، چه جوری میتونم سفارش بدم و اینکه چه جوری از محصولات و قیمتهاشون مطلع بشم؟؟
آخه خواهرم ار محصولات اوریفلیم استفاده کرده و راضی بوده، منم بدم نیومد سفارش بدم

واست میل زدم گلم

هورمهر جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ http://Www.hooormehr.persianblog.ir

اکثرِ عکس‌هایِ پست‌هایِ قدیمیتر برایِ من باز نمیشه

آره متاسفانه ماله سایتیه که عکسا توش آپلود شده

خاطره سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام دوست عزیز می خواستم بدونم شما کسی رو می تونی معرفی کنی؟ من می خوام خودم عضو این مجموعه بشم

ضمنا می شه بیشتر در رابطه با این "تیم فروش" توضیح بدید؟
یعنی من اگه کسی رو معرفی کنم خودم بابت اون آدم پورسانت می گیرم؟
خواهش می کنم اگر ممکنه به من ایمیل بزنید اگر ممکنه

دوست عزیز ایمیلتو چک کن لطفا

خاطره پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

ممنونم

خواهش خانوم

الهام چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://manvahamsari.persianblog.ir

سلام خانومی
ببخشید این محصولات پنکک هم داره ؟

بله عزیزم داره

فاطیما شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام.چطوری میشه عضو شد؟

سلام عزیز
اگه آدرس ایمیلتو بزاری بهت میل می زنم و توضیح می دم

ویدا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ق.ظ http://vida-dordone.blogfa.com

میشه یکی از روغن های چرب کننده که پوست رو چرب و براق نگه میداره معرفی کنید؟

ویدا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://vida-dordone.blogfa.com

سلام
میشه کمک کنید؟
یه روغن واسه پوست میخوام که چربیشو حفظ کنه واسه کل بدن قابل استفاده باشه طوری که وقتی میزنی بدن براق شه مثل کنار ساحل های هوایی

سلام دوست عزیز
والا شرمنده توی محصولات اوریفلیم کرم و لوسیون بدن هست ولی چیزی که پوست بدن رو براق کنه وجود نداره (:

سارا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام. میشه اطلاعات کامل عضو شدن رو برام بفرستی؟ و میزان سود و کیفیت محصولات . خیلی ممنونم

سلام عزیز
واست میل می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد