۱۰

سلامممممممممممم چطورین ؟ 

می گماااااااا چقدر استقبال می شه از اینجا ((: اصلا من شرمنده شدم ((:  

 

 

پاک کننده آرایش واتر پروف و ...  

 

ریمل واندر لش  

 

 

 

 پ ن : طنین بانو بسی افسرده گشته است ): 

پ ن ۲ : دوستای گلم هر کسی محصولی برای تست می خواد اینجا به من اطلاع بده تا ببینم امکان فراهم کردنشو دارم یا نه ؟ ریمل و کرم پودر و خط چشم و کرم دست تسترها شو دارم . اوکی ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
شمیم چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

آخی الهی ناز بشی تو غصه نخوریا خودم همه جوره استقبال می کنم :* امروز هم برای اون قلم از دکتر پوستم می پرسم و اگر اوکی داد حتما میام سفارش می دم. غصه نخوریا :*

((: قربونت برم دوست جونم

شمیم پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ http://shamim-shahdad.persianblog.ir

طنین جونم دکتر بی ادب گفت فعلا جز محلولی که دادم چیزی به صورتت نزن :((
راستی اون مروارید های برنز جیوردانی گلد که من به عنوان رژگونه ازش استفاده می کنم فوق العادست ها ... درسته یه کم قیمتش بالاست اما ارزش داره. ترکیب رنگ هاش فوق العادست و خیلی خوب روی پوست می شینه. مدت های طولانی هم می مونه و بید می دونم حالا حالاها تموم بشه :) اونم یه تبلیغی بکن :*

اوکی شمیم جونم
باشه گلم مرسی از راهنماییت جیگر طلا

هلیا یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

خانمی کاش کمی هم درباره هرکدوم از محصولات خودت توضیح بدی.

چشم عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد