۱۱

سلام دوستان  

خوفین ؟ امروز یکی از محصولات مراقبت از پوست رو می خوام معرفی کنم : 

محصولات وایت اپتیمال : طی چهار هفته پوست خود را روشن کنید . 

 

چه کسانی باید از وایت اپتیمال استفاده کنند : 

هر خانمی که دچار لک روی پوست صورت شده باشد و پوست یکنواختی ندارد. لک ها اغلب به دلیل تغییرات هورمونی حاصل از حاملگی با استفاده از قرص های ضد بارداری ایجاد می شوند. قرار گرفتن در معرض آفتاب نیز باعث تیرگی پوست صورت می شود.وایت اپتیمالز می تواند کمک کند تا پوست شما روشن شفاف و یکنواخت شود.پس از هر بار استفاده چهره شما روشن تر و یکنواخت تر می شود. 

فواید ترکیب سفید کننده و شیرین بیان در وایت اپتیمالز : 

ترکیب سفید کننده : مانع از افزایش رنگدانه سازی و در نتیجه کاهش فعالیت آنزیم تیروسیناس و ملانین می شود.بنابراین به روشن شدن پوست کمک می کند. 

عصاره شیرین بیان : به روشنی و لطافت پوست کمک می کند.

اس پی اف 15 : 

به جلوگیری از آسیب های آفتاب کمک می کند. 

چطور باید از وایت اپتیمالز استفاده کرد :  

پس از شیر پاک کن و تونر صبح ها محلول روز با اس پی اف 15 را به صورت و گردن بمالید و کرم شب را شب ها استفاده کنید. 

 

ست اپتیمالز وایت  

 

پ ن : مثل اینکه freez pic  هم فیلتر شده . عکسایی که قبلا آپلود کرده بودم نشون نمی ده . سعی می کنم دوباره آپلودشون کنم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ http://morvarideshgh.blogsky.com

سلام .ای بابا من الان 3 ماهه که این محصول گیرم نیومده یک ماه طول میکشه تا سفارشها بدستم برسه و الان از کیت 2 کاره استفاده میکنم ولی زیاد جالب نیست و اصلا روشن نکرده پوستمو.

۳ ماه ؟ والا چی بگم ! البته تقاضای این محصول خیلی بالاست من هر سری می رم شرکت می بینم که خیلیا اینو سفارش دادن.
در مورد کیت ۲ کاره هم نظری ندارم!

الیس دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.2baleparvaz.persianblog.ir

سلام ببخشید من پیدا نکردم جوابمو میشه یه بار همینجا بگی ؟ واسه کرج هم نمایندگی داره ؟

منظورتونو از نمایندگی متوجه نمی شم دوست عزیز؟!
این جنس توی بازار عرضه نمی شه و فقط از طریق مشاوران فروشش می تونین خرید کنین.
من به عنوان یک مشاور فروش دارم اینجا به دوستام جنسارو پیشنهاد می دم تا اگه کسی خواست ازم خرید کنه. اوکی ؟
اگه می خواین خرید کنین و توی آشناهاتون کسی هست مشاور فروش اوریفلیم باشه خب می تونین ازش خرید کنین . اگرم کسیو ندارین من می تونم واستون جنسو تهیه کنم و یه جوری به دستتون برسونم.
امیدوارم تونسته باشم منظورمو بیان کنم.

سمیرا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

آخی موفق باشی خانم فعال :)

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد