۶

سلام دوستان

چطورین جیگرا؟

جونم براتون بگه کههههههه اول می خوام در مورد سیستم سفارش دادن جنسا واستون یه کوچولو توضیح بدم : وقتی یه نفر به من می گه فلان جنسو می خوام من زنگ می زنم انبار و لیست سفارشامو می خونم ولی متاسفانه خیلی از جنسا هست که موجود نیست . - شرکتای آرایشیه دیگه توی گمرک موش می دونند تا جنسای اوریف لیم خرد خرد وارد بشه و با مشکل مواجه بشه - از طرفی وقتی من امروز سفارش می گیرم .سفارشم فردا آماده است و باید برم تحویل بگیرم و تا جنسمو تحویل نگرفتم نمی تونم دوباره سفارش بزارم. اینه که یک روز در میون می تونم سفارش بزارم.واسه همین ممکنه بعضی از جنسا دیر به دست مشتری برسه . و این یکی از مشکلاته این کاره .  

 

** هلی جون شرمنده هنوز جنساتو گیر نیاوردم ولی سعی می کنم زودتر گیرشون بیارم. 

 

 

1- پنکک و فیس پرایمر .  

 توضیح : فیس پرایمر یه لوسیون هست که زیر آرایش می زنن تا ماندگاری آرایش بیشتر بشه. 

 

2- رژ لب حجم دهنده  ( که تعریفشم از دوستام شنیدم ) 

 

پ ن : من امروز دارم می رم شرکت . اگه کسی دوست داره بیاد با من تماس بگیره. 

بوس بوس

نظرات 5 + ارسال نظر
هلیا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام عزیزم من یه یه چند روزی مریضم اداره نمی آم نمی تونم اپ کنم فکر کنم بشه ۵ شنبه بیام جنسارو ازت بگیرم یا چهارشنبه عصر اوردی خبرم کن

سلام عزیز دلم
چرا مریضی گلم ؟ زودی خوب شو دوستمممممم*:*:
به محض اینکه جنسارو گرفتم خبرت می کنم گلم

باتو یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ

طنین جان سلام . عزیزم کرک دست و ناخنش هم فوق العاده عالیه وبه مرور زمان گوشتای دور ناخنو میگیره برای تبلیغ یادت نره . کرم انرژی زاش هم عالیه .

سلام جیگرم
آره منم تعریفشو خیلی شنیدم
مرسی از اینکه وقت می زاریو راهنماییم می کنی گلم

هلیا سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

من هنوز منتظرن جمعه صبح یا ۵ شنبه می تونم بیام ازت بگیرم خبرم کن

من واقعا شرمنده ام. امروزم زنگ زدم جنسات موجود نبود هلی جون.

هلیا سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ

میگم یکی از دو ریمل۱۰۷۸۲ یا ریمل۳۶۷۵هر کدوم شد عیب ندارهراستی یک کم درباره کانسیلر هم یک کم توضیح بدی به چه درد می خوره

اوکی عزیزم
کانسیلر دور چشم برای تیرگی دور چشمه.هم به مرور حلقه تیره دور چشم رو از بین می بره هم برای زیر سازی آرایش برای دور چشم استفاده می شه.

نیلوفر پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ http://everything2.blogsky.com

سلام. گلی جون می شه راجع به اون لوسیون برنز کننده توضیحات بدی؟
نتونستم نوشته ها رو از توی عکس بخونم. همون توضیحاتو تایپ کن لطفاً. باید بعدش بری توی آفتاب بخوابی؟ یا خودش برنزت می کنه؟ یا فقط کاور برنز رنگ می ده مثل کرم های برنز کننده؟

سلام عزیزم
نه گلم نیازی به خوابیدن توی آفتاب نیست.
بعد از چند روز استفاده پوستو به طور یکدست برنزه می کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد